Snurken

Hoe snurken kan stoppen

Veel mensen snurken veel minder of niet meer nadat ze twee tot drie maanden de Ademwijzer technieken hebben toegepast. Hoe kan dat?
Op de eerste plaats kun je je voorstellen dat het een verschil maakt of je 15 liter per minuut ademt of maar 5 of 6. Je ligt er dan heel wat rustiger bij.
Op de tweede plaats ga je door de therapie ’s nachts niet meer onnodig door je mond ademen.
Een ander facet van de onrustige slaap is niet verwerkte stress van overdag. Doordat je effectiever met stress leert omgaan zal de nacht rustiger verlopen.
Doordat de stofwisseling verbetert (onder andere door verbetering van de zuurstofopname), zul je ’s nachts minder last hebben van stofwisselingsprocessen die eigenlijk al eerder op de avond hadden moeten plaatsvinden. Hierdoor wordt de ademhaling minder verzwaard.

Al met al zult u hoogstwaarschijnlijk na drie maanden niet, of nog maar nauwelijks hoeven snurken. Dit resultaat is niet alleen voor uzelf maar natuurlijk ook voor een eventuele partner een zegen!

Een van de vele ervaringen met de Ademwijzer training

Einde aan slijmklachten en snurken
“Vorig winter toch op het eind van de koude periode nog weer even budesonide moeten nemen omdat er weer te veel slijm kwam en ik er zelf niet gerust op was, nu weer zonder medicijnen in overleg met huisarts en hoop dat ook zo te houden. Doe af en toe nog een ademhalingsoefening om te kijken hoe mijn waarden zijn maar dat gaat heel goed. Ik snurk ook minder, dat zegt mijn partner en die heeft daar anders natuurlijk last van.
Blijven bewegen is wel een must bij de klachten die ik heb, dus doe dan ook veel de loopoefening. Ben erg tevreden over de behaalde resultaten door de Ademwijzer methode, het is een aanrader voor mensen met dezelfde klachten.

error: Content is protected!